تقدیم به منصوره ام

اگه خوندید نظر بدید.خوب یا بد.....انتقاد ازاده

تقدیم به منصوره ام

اگه خوندید نظر بدید.خوب یا بد.....انتقاد ازاده

سراغاز

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ق.ظ

سلام به بهترین همسر دنیا
این شروع است.شروع حرفهایم به تو.اینجا مینوسم تا تو هر موقع که هوس کردی بخوانی.اینها حرفهای دلم است که تقدیم نگاه تو میکنم.انقدر برایت مینویسم که از خواندنش خسته بشی.
منصوره عزیزم به عشق آن چشم های زیبایت  دوستت دارم .
لحظه های عاشقی با تو چقدر شیرین است .
آن گاه که با تو هستم بهترین لحظه های زندگی منه.
به شیرینی لحظه های عاشقی دوستت دارم  .
من تنها تو را دارم.از تمام دار دنیا فقط تو را می خواهم . تو تنها آرزویم هستی ...
به اندازه ی تمام آرزو هایم که تنها تویی .
به اندازه ی دنیا که می خواهم دنیا نباشد و تنها تو برای من باشی
به اندازه ی همان تنهایی که یا تنها با تو هستم و یا تنها به یاد تو هستم . ای عشق من ...
ای بهترینم ... به عشق تمام این عشق ها دوستت دارم....

از طرف عاشق همیشگی تو ناصرت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۵
ناصر هستم

نظرات  (۱)

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم!                   

من از قبیله ی زلــــــیخا آمده ام...

آنــــقدر عشــــــقت را جار می زنم تا خــــــدا برایم کف بزند!

فرقی نمیکنــــــد فرشته باشی یا آدمــــــ...

یوسفــــــ باشی یا سلیمان!

قالیچه دلــــ من بدون اسم رمز (نــــــام تــــو) پرواز نمیکند

زنــــانه پای این عشقــــــ می ایستم...

مــــــــردانه دوستم داشته باش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی