تقدیم به منصوره ام

اگه خوندید نظر بدید.خوب یا بد.....انتقاد ازاده

تقدیم به منصوره ام

اگه خوندید نظر بدید.خوب یا بد.....انتقاد ازاده

عید نوروز

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۱۴ ق.ظ

دریافتنوروز 


نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های
بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی . . .
 
منصوره عزیزم خوشحالم که بازهم عیدی دیگر در کنار توهستم.بازهم حلول سالی جدید را با تو اغاز میکنم.خوشبختی همین است.همین ثانیه های خیلی کوتاه که در کنار به سر میشوند.همین لحظات کوتاه هستند که دنیایی از خاطره میسازند.خاطره ای از جنس عشق.از جنس با هم بودن....و تو خلاصه همه این لحظه هایی...تو شریک تمامی این خاطره سازی ها هستی.و چه خاطره ای بالاتر از نوروز...
همسر عزیزم نوروز عشق را یادمان می اندازد...یادمان می اندازد که هر از گاهی باید بفکر باشیم.بفکر عزیزانمان...بفکر اطرافیانمان...نوروز لحظه ای است که سر از لاک روزمرگی بیرون بکشیم و به معجزه طبیعت تفکر کنیم.که چطور به همه چیز جان می بخشد.ماهم باید مثل طبیعت باشیم...مثل طبیعت جان بخش باشیم.به اطرافیانمان به عزیزانمان..سلاح ما در این راه محبت است عشقی است که در وجود همه ماست...
وحال همسر عزیزم من با عشق تو زنده ام...با لطافت روح تو نفس میکشم...وبا سرسبزی روی تو شاد میشوم...نوروز من همینجاست..در گوشه ای  از قلبم...که همیشه در من جانی تازه میبخشد ومرا دوباره و دوباره زنده میکند...
من خوشم...من شادم به هر نگاه تو...به تک تک نفسهایت...و خدای را سپاس که هر سال عمرم تو را درکنارم دارم منصوره عزیزم....
تقدیم به همسر عزیزم....
عیدت مبارک....
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۵
ناصر هستم

نظرات  (۵)

لحظه های هستی من از تو پر شده ست

در تمام روز

در تمام شب

در تمام هفته

…در تمام ماه

در تمام سالی که گذشت…

نازنین من

.

.

.

نوروز مبارک

لحظه های زیبای عاشقی تان را دریاها ثبت کردند و لبخندهای ماندگار به تصویر کشیده شد و اینگونه بهشت آفریده شد.
با صدای بلند "دوستت دارم" را تکرار کن و اجازه بده در شهر غوعا شود .
به عاشقانه نویسی مانا باشید و سال نو مبارک باد 
🌹🌹🌷🌷🌹🌹🌷🌷
مردها تشنه روز مرد نیستند...
مردها به یک روز قدردانی در سال نیازی ندارند....

مرد آفریده شده تا تکیه گاه شود نه متکی...
مرد به این حساس نیست که زن برادرش برای شوهرش چه خریده؟
جوراب گرفته یا ساعت مچی طلا ...؟
مرد برای لطافت و حسودی و چشم وهمچشمی نیامده...
مرد برای مبارزه آمده....
برای جهاد ....
برای سماجت...
برای جنگ با غول زندگانی ...
برای نبرد بی وقفه و بی انتها آمده...
برای به آرامش رساندن خانواده اش آمده...
برای شکسته شدن غرورش آمده...
همین که تبسم را بر لب زنش ببیند...
همینکه لبخند را برچهره دخترش ببیند...
همینکه پسرش بتواند پیش دوستانش سر افکنده نباشد...
همینکه خواهرش بتواند به او تکیه کند و مادرش با او درد دل کند و پدر پیرش جوانی خودش را در او ببیند....

مرد را خوشبخت میکند....
مرد آمده همه را خوشبخت کند ....
آمده تا شود ستون خانواده....
آمده بسوزد تا روشنایی بخشد.
جبر زندگانیش است ...اجباری ملس نه اختیاری با هوس.

هیچ گوهر گرانبهایی هیچ مرد جنگی را خوشحال نمیکند جز آرامش خانوده اش.
مرد مهرورزی بلد نیست...
چون مادر نیست.
بهترین هدیه برای یک مرد ..
یک تشکر واضح و شفاف به همراه
لبخند و آرامش خانوده اش هست‌.
 بدون هزینه...
« عمر و عزتشان زیاد »
امید که وجود چنین مردانی در روزگار ما کیمیا نباشد .
🌹🌹🌷🌷🌷
پاسخ:
مررررسی....دنیای مردها با زنها دو روی یک سکه هستند.این بهترین تعریف از حال واحوال مردها بود.میفرستم واسه منصوره

سیزده
با منصوره عزیزدلم 
خیلی خیلی خوش بگذره
دوازده خرداده
عشق منه بانوی قصر شما
تولدش مبارک
پاسخ:
با سلام فراوان....مرسی از شما..من خیلی شرمنده شما شدم جواب فرستادم والان میبینم کلا چیزی برای شما نرفته.حمل بر بی احترامی نباشه تقصیر از منه که دوباره چک نکردم.تو رو خدا ببخشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی