تقدیم به منصوره ام

اگه خوندید نظر بدید.خوب یا بد.....انتقاد ازاده

تقدیم به منصوره ام

اگه خوندید نظر بدید.خوب یا بد.....انتقاد ازاده

روز زن

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۵۸ ب.ظ
به مناسبت روز زن

تقدیم به همسر عزیزم

مادر تمام زندگیش
سجاده ایست گسترده
در آستان وحشت دوزخ
مادر همیشه در ته هر چیزی
دنبال جای پای معصیتی میگردد
و فکر میکند که باغچه را کفر یک گیاه
آلوده کرده است
 فروغ فرخزاد

تقدیم به منصوره عزیزم.تقدیم به تویی که زن بودن  را در زندگی ام معنا کردی.من معنای واقعی  زن بودن  را در تو دیدم.
زن را ارامش معنی میکنم چون فقط انرا در کنار تو بدست می اورم.من زن را خوشحالی معنا میکنم چون کنار تو فقط خوشحالم.زن بودن یعنی وفاداری زن بودن یعنی از گذشتن زن بودن یعنی اینکه تا اخر دستم را رها نکنی.........منصوره ام من همه را در تو دیده ام. مرسی که کنارم هستی ای یگانه ترین  زن زندگی من....همه احساسم تقدیم به تو......

منصوره عزیزم روزت مبارک

روز زن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۸
ناصر هستم

نظرات  (۲)

عزیزم ممنونم که هستی دنیای من دوستت دارم
سلام ناصرخان گل و منصوره جان عزیز دلم 
تبریک به مناسبت خونه ی مجازی عشقولانه تون 
کامنت قبلیم که نرسید ایشالا این یکی رو بلاگ دات آی آر نخوره...والا
ممنون که من رو هم قابل دونستید و به خلوت دونفره عاشقانه تون راه دادید.مرسی

الهی این عاشقانه ها تا ابد برقرار باشه و به پای هم هزارسال جووون بمونید.
خیلی به هم می آیید و این عاشقانه هاتون مستدام
نوش جونتون خوشبختی
گوارای وجودتون آرامش 
سهم دلهاتون باشه عاشقی کردن همیشه و همیشه
منصوره جونم لیاقت بهترین ها رو داره.زندگیتون سرشار از بهترین ها
کامنت اولم خیلی هیجانی و جوگیرانه بود حتما مصلحتی بوده که نرسه و آبروم نره پیشتون آقاناصر عزیز
پاسخ:
سلام.مرسی.خوش اومدید.خیلی زیبا نوشتید.ارزوی بهترینها رو برایتون دارم در کنار خانواده.سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی